Go with the flow op Schiphol

24 februari 2015 - Schiphol, Nederland

Door de "molen" op onze nationale luchthaven, het is en blijft altijd weer een belevenis. Mensen met ongelofelijke haast en zij die zitten zijn heel druk met mobieltje of tablet. .. Het nieuwste op Schiphol is zelf je bagage en je paspoort inchecken. Alles dus nog efficiënter. Over een uurtje het vliegtuig in voor een lange vlucht richting Panama. Tot die tijd nog even taxfree shoppen (leuke fles cognac gezien voor €2800.... zit wel in een hele mooie fles....) en kijken naar het Hollandse voorjaarsweer. Dat weer laten we even voor wat het is: in San José is het 21° met een zomerse bui. Aan de kust, onze eerstvolgende halte, is 31° voorspeld...

Tot het volgende reisverhaal.

Jan & Esther

1. Pappa/elly:
    24 februari 2015
    heerlijk vooruitzicht. fijne reis gewenst. we horen heel graag jullie avonturen.
  2. Paul Hoes:
    24 februari 2015
    Toch wel een retourvlucht ook geboekt en geen MH hè? Enjoy!
  3. Carmen:
    24 februari 2015
    Ontzettend veel fun en een hele dikke knuffel van ons!!!

X Carmen en Ferenc
  4. Inge van Eijk:
    Hallo Essie en Jan,
    Op naar Panama! Heerlijk vooruitzicht. Als je op Schiphol bent dan heb je het vakantiegevoel al. Goede vlucht en tot het volgende reisbericht. Liefs Inge
  5. Mariette:
    24 februari 2015
    heerlijk, jullie zitten nu relaxed in het vliegtuig. Wat fijn dat je ook niet meer hoeft te roken als jullie aankomen. VRIJHEID.
    Ga jullie weer helemaal volgen met jullie vakantieverhalen. Heel veel plezier en geniet-ze. Liefs Mariëtte
  6. Anita en erik:
    25 februari 2015
    veel plezier globe trotters
  7. Mamma:
    25 februari 2015
    Liefs en amuseer jullie maar !!