Op huus an...

26 maart 2015 - Panamá, Panama

Donderdag 26 maart

Tja...wat doe je nog op zoń laatste dag in Panama City ? Eigenlijk niet zo veel meer. Vanochtend voor de laatste keer ontbeten op ons balkonnetje, nog een laatste rondje Casco Viejo en onderweg nog een "hoofdprijs"-ijsje gegeten. Pal naast onze lokatie zit ook het Panama kanaal museum dus dat stukje wijsheid hebben we op de valreep nog even meegepakt. Dat hele Panama kanaal...het blijft een indrukwekkende onderneming. Esther had vanochtend al een busje van een shuttlebus service gesignaleerd en na een telefoontje is de afspraak gemaakt. Om kwart voor 3 rijden we met het busje richting Tocumen Airport voor de terugreis naar Nederland (waar het ongtwijfeld een stukkie frisser is). UIteraard hebben we eerst nog afscheid genomen van Zil en David (de uitbaters van de AirBNB). De rit naar het vliegveld verloopt voorspoedig. Ook het inchecken gaat snel (vantevoren al geregeld via Internet) en zelfs de security check gaat zonder toestanden (ok, de fles cola en water mogen we fijntjes inleveren...). Over iets meer dan een uur begint de lange vliegreis terug naar Schiphol waar zoon- en dochterlef ons bij aankomst komen afhalen. Terwijl ik dit zit te tikken wordt het KLM toestel geprepareerd voor de lange weg terug.

Dit was het voorlopig dan weer. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de reisverhalen, zoals wij genoten hebben van dit werelddeel (en van elkaar).
Tot de volgende serie reisverhalen !

Liefs,

Jan & Esther

1. Carmen:
    27 maart 2015
    We hebben zeker van de verhalen genoten! Tot straks xxxx
  2. Pappa/elly:
    27 maart 2015
    welkom thuis. hopen op een voorspoedige reis zonder vertragingen. we hebben genoten van jullie travelstories. ja, CR is inderdaad een land zonder echte authentieke dingen , plaatsen of andere opmerkelijke zaken. laat het maar zo de wereld heeft dat nodig.Panama-city is een stad zonder gezicht als je de wolkenkrabbers weg ziet.we volgen jullie vlucht kl758 op google en weten tot op de cm waar jullie zich bevinden. nogmaals goeie reis en laat horen na het verwerken van je jetleg hoe het is gegaan.papa elly
  3. Mamma:
    27 maart 2015
    Ik wens jullie een goede reis terug en een veilige landing !!
    Tot ziens in Rotjeknor !!xx
  4. Ferenc:
    De verhalen waren top!
    Welkom thuis alvast. Ik ben benieuwd naar alle fotos en verhalen :)
    xx
  5. Eric:
    27 maart 2015
    Bedankt voor jullie verhalen Esther en Jan !
  6. Trix:
    27 maart 2015
    Ja, bedankt voor jullie verhalen, was leuk!
    En sterkte met weer "het gewone leven".